|
|||||
|
|||||
|
|||||
Укрзалізниця модернізовує тяговий рухомий склад
Укрзалізниця модернізовує тяговий рухомий склад. Ці заходи здійснюються для впровадження енергозберігаючих технологій, покращення експлуатаційних характеристик локомотивів та умов праці локомотивних бригад. Так цього року заплановано модернізувати 15 електровозів ВЛ11, із яких вже модернізовано 6 одиниць. Зокрема, здійснюється модернізація кабін електровозів ВЛ11 сучасним інтер’єром, новим уніфікованим пультом керування машиніста, системою клімат-контролю та безпеки руху АЛСМУ. Поряд з цим встановлюється система антиюзового захисту та протибуксування (ГРОЗА), виведено високу напругу з кабіни машиніста. Вартість модернізації та капітального ремонту з продовженням терміну служби на 15 років становить 28% від вартості нового електровозу. Починаючи з 2013 року планується щорічно здійснювати комплексну модернізацію 20 електровозів ВЛ-11. В перспективі після проведення приймальних випробувань дослідних зразків планується в ході модернізації обладнати електровоз статичним перетворювачем замість двомашинного агрегату, устаткуванням незалежного збудження пуску тягових двигунів на розрахункових підйомах та безреостатним регулюванням напруги на тягових двигунах. Також 26 електровозів ВЛ11 модернізовано автоматичною системою САУРТ-БАРС, яка має переваги від штатної САУРТ-034, оскільки забезпечує автоматичну стабілізацію швидкості та струму рекуперації, в наслідок чого ефективність рекуперації вища. Річний ефект на один локомотив від її запровадження складає 170-250 тис. грн. Також модернізовано 214 електровозів ВЛ80 та ВЛ40 системою автоматичного керування вентиляцією охолодження тягових двигунів ПСВ50/16. Ця система дозволяє економити електричну енергію і впливати на інтенсивність вентиляції. Річний економічний ефект від запровадження даної модернізації на одному електровозі складає 160 тис. грн. Здійснюється модернізація тепловозів ЧМЕ3 новим силовим обладнанням та конденсаторною системою пуску дизеля, що дозволяє зменшити непродуктивні витрати палива через скорочення часу простою тепловоза в режимі холостого ходу. В середньому за місяць зниження витрат палива одним тепловозом, обладнаним системою конденсаторного пуску дизеля, становить до 140 кг, або 1,7% від загальних витрат. Триває комплексна модернізація тепловозів серії М62 новим силовим обладнанням. Модернізований тепловоз набуває високих технічних, експлуатаційних характеристик та подовженого терміну служби. Вартість такого виду модернізації становить орієнтовною близько 70% від вартості нового тепловозу. Досвід експлуатації тепловозів, модернізованих дизелями нового покоління, у Польщі, Литві, Росії, Казахстані та Угорщині показав, що після проведення комплексної модернізації тепловозів М62 економія палива складає близько 32%, мастила – 69%, збільшено міжремонтні пробіги на 30%, підвищена експлуатаційна надійність локомотивів, покращені умови праці локомотивних бригад, зменшується кількість викидів шкідливих газів в атмосферу. Також цього року планується модернізувати 16 тепловозів серії ЧМЕ-3 системою підігріву охолоджувальної рідини дизеля. В ході експлуатаційних випробувань тепловоза, модернізованого системою підігріву охолоджувальної рідини дизеля, встановлено, що економія складає 8,9 літрів дизельного палива або 80,9 % на один час прогріву дизеля. При тривалості робочої зміни 12 годин, «гарячий» простій складає 20% або 2,4 години, на які витрачається 26,4 літра палива, а при застосуванні даної системи витрати складають 5 літрів. Економія за одну зміну складає 21,4 літра, за добу 42,8 літра. Річний ефект від впровадження даної модернізації на одному тепловозі орієнтовно складає 50 тис. грн.
|
|||||
Європейська спілка транспортників України© 2011-2012 |