укр | english
 
 

Змінилося керівництво УЗ, але не змінилися методи роботи

 

На думку Дмитра Козаченка - завідуючого кафедрою "УЕР" Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, доктора технічних наук, доцента  -  в Україні  вже  давно прийнятий закон "Про природні монополії ",  відповідно до якого, регулюванням тарифів повинна займатися на Національна комісія регулювання транспорту. Ющенко,  і Янукович обіцяли її створити, але порушувати закони у нас – це нормально.

Подібна практика і надалі продовжує мати місце  в Укрзалізниці. Незважаючи на те, що  змінилося керівництво УЗ, але не змінився метод введення нових ставок.

Так, телеграмою ЦЗМ-14/1238 від 22/07/14г. Укрзалізниця з 0.00 годин 23/07/14р. ввело нові коефіцієнти до ТР№1, якими передбачається підвищення тарифів на 12,5%. (експортно-імпортних, внутрішніх і на станційні послуги) Навіть розробники ліцензійного програмного забезпечення, такого як ТМ-КАРТА, не встигли своєчасно оновити свій продукт. Тільки до кінця дня 23/07/14 були внесені нові коефіцієнти в програму.

Мало того, що дане підвищення тарифів збільшує транспортну складову в ціні товарної продукції при експортно-імпортних і внутрішніх перевезеннях та підвищує вартість послуг терміналів, які забезпечують обробку вантажів на кордоні України, в т.ч. транзитних, що однозначно не сприяє поверненню втрачених обсягів, не говорячи вже про їх зростання, а ще й зводять нанівець задекларовані Президентом та Урядом реформи в Україні.

Отже, потрібно констатувати, що реформи на залізниці продовжують проводитися не тільки без участі громадськості, а й без урахування думок/позицій вантажовідправників / вантажоотримувачів та транспортних компаній. Все продовжує робитися в закритому режимі від суспільства. Тому, асоціаціям та  всім учасникам перевізного процесу необхідне втрутитись та прикласти спільны зусилля, щоб покінчити з цією згубною практикою.

 

Телеграма НР 00034 / ЦМ

 

 
Про Асоціацію:Діяльність:Члени ЄСТУ:Правова сторінка:Новини:Контакти

Європейська спілка транспортників України© 2011-2014