|
|||||
|
|||||
|
|||||
Змінилося керівництво УЗ, але не змінилися методи роботи
На думку Дмитра Козаченка - завідуючого кафедрою "УЕР" Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, доктора технічних наук, доцента - в Україні вже давно прийнятий закон "Про природні монополії ", відповідно до якого, регулюванням тарифів повинна займатися на Національна комісія регулювання транспорту. Ющенко, і Янукович обіцяли її створити, але порушувати закони у нас – це нормально. Подібна практика і надалі продовжує мати місце в Укрзалізниці. Незважаючи на те, що змінилося керівництво УЗ, але не змінився метод введення нових ставок. Так, телеграмою ЦЗМ-14/1238 від 22/07/14г. Укрзалізниця з 0.00 годин 23/07/14р. ввело нові коефіцієнти до ТР№1, якими передбачається підвищення тарифів на 12,5%. (експортно-імпортних, внутрішніх і на станційні послуги) Навіть розробники ліцензійного програмного забезпечення, такого як ТМ-КАРТА, не встигли своєчасно оновити свій продукт. Тільки до кінця дня 23/07/14 були внесені нові коефіцієнти в програму. Мало того, що дане підвищення тарифів збільшує транспортну складову в ціні товарної продукції при експортно-імпортних і внутрішніх перевезеннях та підвищує вартість послуг терміналів, які забезпечують обробку вантажів на кордоні України, в т.ч. транзитних, що однозначно не сприяє поверненню втрачених обсягів, не говорячи вже про їх зростання, а ще й зводять нанівець задекларовані Президентом та Урядом реформи в Україні. Отже, потрібно констатувати, що реформи на залізниці продовжують проводитися не тільки без участі громадськості, а й без урахування думок/позицій вантажовідправників / вантажоотримувачів та транспортних компаній. Все продовжує робитися в закритому режимі від суспільства. Тому, асоціаціям та всім учасникам перевізного процесу необхідне втрутитись та прикласти спільны зусилля, щоб покінчити з цією згубною практикою.
|
|||||
Європейська спілка транспортників України© 2011-2014 |