|
|||||
|
|||||
|
|||||
Відкритий лист до гаранта додержання Конституції України з приводу порушень вимог закону та Конституції при «реформуванні» Укрзалізниці та створення чергової корупційної схеми загарбання державної власності
Президенту України Януковичу Віктору Федоровичу Пане Президенте! Згідно статті 102 Основного Закону, Ви є гарантом додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина. Як глава держави, Ви сьогодні декларуєте рішучу боротьбу з корупцією в органах влади, підписуєте відповідні рішення, у тому числі державну антикорупційну програму. Однак чому на практиці ми бачимо, як під черговими гаслами проведення реформ в Україні удосконалюються корупційні схеми ведення бізнесу не за рахунок виробничої ефективності і конкурентоздатності, а за рахунок близькості до влади. Злочинні схеми викачування коштів із законослухняного бізнесу через хабарі і підставні структури, корупційне зрощення влади і бізнесу стали традиційним атрибутом роботи провідних урядових установ. Сьогодні за підтримки і мовчазної згоди Мінінфраструктури України Укрзалізниця проводить таку «реформу залізничного транспорту», в результаті якої усі фінансові потоки від користування державною власністю (усіма видами вантажних залізничних вагонів) – а це близько 13 млрд. грн. щорічно – переведено на створені для цього і фактично «призначені» комерційні структури. У результаті, весь сектор послуг із внутрішніх і зовнішніх вантажних залізничних перевезень безпідставно і незаконно передано повністю у розпорядження декількох комерційних підприємств. І зроблено це без жодних тендерів і конкурсів на комерційне управління від імені держави цим стратегічним активом держави і Українського народу. Запуск цієї корупційної схеми здійснило Міністерство інфраструктури України, яке очолює один із лідерів Вашої провладної партії. «З метою реалізації програми розвитку залізничного транспорту» Мінінфраструктури України видало наказ від 02.11.2011 р. №491 «Про затвердження Змін до Правил реєстрації та експлуатації власних вантажних вагонів». Цим рішенням усі вантажні залізничні вагони переведено з власності Укрзалізниці у власність відомчих державних підприємств. І зроблено це у повністю закритому режимі, з порушенням вимог Закону України від 11.09.2003 р. №1160-IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», який є на сьогоднішній день у державі головним антикорупційним законодавчим актом, націленим на унеможливлення корупційного зрощення влади і бізнесу. (ДОДАТОК 2. Аналіз впливу наказу Мінінфраструктури України від 02.11.2011 р. №491 та «реформи Укрзалізниці» на регуляторне середовище та господарські відносини у сфері залізничних вантажних перевезень). Реалізація корупційної схеми в Укрзалізниці призводить сьогодні до незворотних і загрозливих для країни наслідків. Державне підприємство залізничного транспорту (Укрзалізниця) є по суті локомотивом і стратегічним активом національної економіки зі щорічним обсягом перевезень понад 400 млн. т. вантажів, що складає понад 70% усього обсягу транспортних перевезень, та із щорічним фінансовим обігом у 13 млрд. грн. Під привабливими гаслами проведення реформ Мінінфраструктури України та Укрзалізницею у цілковито закритому режимі, без жодної участі професійних об’єднань і спілок, увесь інвентарний парк рухомого складу переведено в оперативне і фінансове управління із прямим залученням терміново створених для цього товариств з обмеженою відповідальністю: на Львівській залізниці – ТОВ «Юніверсал Карго Транс»; на Південно-Західній залізниці – ТОВ «Рейл Карго Транс»; на Одеській залізниці – ТОВ «Юніон Ком Транс»; на Південній залізниці – ТОВ «Юніон Транс Сервіс»; на Придніпровській залізниці – ТОВ «Карготранс»; на Донецькій залізниці – ТОВ «Транс Сістем Лоджистік»; ТОВ «Квадро-Центр»; ТОВ «Триніті-Інвест». І це лише одна із корупційних схем, якими обплутано державні відомства, що від імені народу розпоряджаються значними суспільними ресурсами. Реалізація так званої «реформи Укрзалізниці» стало черговим яскравим прикладом: українська держава сьогодні – це конгломерат політико-бізнесових груп, які грабують Український народ і сколочують колосальні капітали, перетворивши владу на свій суперприбутковий бізнес. Звертаємо Вашу увагу на те, що все це робиться за Вашої президентської каденції і відповідальність за це несете, у першу чергу, Ви, як глава держави та лідер провладної партії! У зв’язку з цим вимагаємо (ДОДАТОК 1. Громадянські вимоги до глави держави). Зазначені вимоги до Вас, пане Президенте, доносимо до широкої громадськості і пропонуємо виборцям використовувати, як основні показники успішності і ефективності виконання Вами публічних передвиборчих обіцянок покращення життя наших громадян. Ви, пане Президенте, відповідно до свого конституційного обов’язку, зобов’язані відреагувати на це беззаконня та покласти край цим та усім іншим фактам не лише повністю безкарного, а й відкрито-нахабного нехтування Конституцією і законами України. У разі ж невиконання публічних вимог до Вас, як єдиного гаранта додержання Конституції України, залишаємо за собою повне громадянське право усіма незабороненими методами протидіяти від імені народу України усім фактам нехтування владою Конституцією і законами України. Ваше ігнорування нашими законними публічними вимогами ми будемо пропонувати народу України розцінювати як факт Вашої особистої зацікавленості у злочинних корупційних схемах, які сьогодні призводять до чергового витка загарбання державної власності і пограбування нашого народу. Олександра КУЖЕЛЬ, координатор Громадянського Опору Олександр ДАНИЛЮК, лідер Громадянського руху «Спільна справа»
|
|||||
Європейська спілка транспортників України© 2011-2012 |