Збереження вантажів ставиться під
загрозу
ЄСТУ звернувся до
представників залізниць СНД з листом, суть якого полягає в
необхідності прийняти ряд заходів для забезпечення збереження
транзитних вантажів, що слідують по маршруту ЄС-Росія-Середня Азія.
У листі ставиться акцент на тому, що останнім часом розвиток
сегменту транзитних перевезень
опиняється
під загрозою через незбереження
вантажів на території СНД і Середньої
Азії. Зокрема, українські логісти відзначають часті випадки
розкрадання цінних
вантажів,
слідуючих
в східному напрямі
(автомобільних шин, побутової техніки, гігієнічних товарів і т.д.).
На думку
ЄСТУ,
необхідно використовувати всі можливі важелі впливу на ситуацію, що
склалася, і впровадити
в практику ряд
поправок в області актово-претензійної роботи на залізничному
транспорті.
Серед таких поправок приведення у
відповідність з
ринковими умовами нормативної бази, регулюючої
міжнародні залізничні перевезення; обнародування претензійних нарад
і іншої оглядової інформації по не підлягаючих зберіганню
перевезеннях; вироблення єдиних вимог для модернізації
рухомого
складу; удосконалення системи стеження за вагонами в шляху
слідування
із застосуванням новітніх
технологій.
Крім того,
ЄСТУ
пропонує встановити обмеження на терміни поточного ремонту
рухомого
складу на шляху слідування транзитного
вантажу.
У разі
їх перевищення, дорога, де проводиться ремонт, на думку українських
фахівців,
повинна нести першочергову відповідальність за незбереження
перевезення.
У зв'язку з впровадженням на ринку нових
технологій пакувальних матеріалів,
ЄСТУ
вважає за доцільне уніфікувати вимоги до тари і упаковки
вантажів
шляхом внесення додаткових вимог в правила
СМГС.
Повний
текст листа
Повний
текст переліку питань,
направлених на вдосконалення
претензійної роботи по забезпеченню збереження перевезень
.