І.
Д. Хромчак,
президент асоціації
«Європейська спілка
Транспортників
України»
Державні
структури несуть відповідальність за
стан автомобільних, залізничних
доріг, річкових і морських портів та
аеропортів, прикордонних пунктів
пропуску. Їхнім обов’язком є
приведення цих об’єктів у
відповідність до європейських
стандартів. Також у компетенції
чиновників – спрощення та
раціоналізація національних
юридичних норм, уніфікація митних
процедур на основі правил і
рекомендацій міжнародних конвенцій,
ведення стабільної та зрозумілої для
всіх учасників ринку тарифної
політики.
З іншого боку,
під час виконання своїх професійних
обов’язків безпосередні учасники
перевезення вантажів – відправники,
отримувачі, експедиторські фірми чи
термінали – стикаються з цілою
низкою проблем, що стають на заваді
розвиткові транспортного сервісу.
Самотужки вирішити їх неможливо. І
тоді свою допомогу в розв’язанні
наявних протиріч повинні надавати
громадські професійні об’єднання,
які, зробивши певні узагальнення та
систематизувавши проблемні питання,
мали б направляти їх до відповідних
державних структур для подальшого
вирішення.
ІНКОЛИ
НЕМОЖЛИВО САМОТУЖКИ ВИРIШИТИ
ПЕВНI ПРОБЛЕМИ. І ТОДI СВОЮ
ДОПОМОГУ ПОВИННI НАДАВАТИ
ГРОМАДСЬКI ПРОФЕСIЙНI
ОБ’ЄДНАННЯ, ЯКI, ЗРОБИВШИ ДЕЯКI
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗУВАВШИ
ПРОБЛЕМНI ПИТАННЯ, МАЛИ Б
НАПРАВЛЯТИ ЇХ ДО ВIДПОВIДНИХ
ДЕРЖАВНИХ СТРУКТУР ДЛЯ
ПОДАЛЬШОГО ВИРIШЕННЯ
Прикладом подібної роботи може
слугувати діяльність асоціації
«Європейська спілка транспортників
України», заснованої в грудні 2005
р. За короткий час свого існування
нею було направлено низку пропозицій
до різних міністерств і відомств.
Вони, зокрема, стосувалися шляхів
вирішення наявних проблем, які
гальмують подальше нарощування
обсягів перевезень вантажів та
інтеграцію України у міжнародне
співтовариство. |