укр | english
 
 
Збереження вантажів ставиться під загрозу


        ЄСТУ звернувся до представників залізниць СНД з листом, суть якого полягає в необхідності прийняти ряд заходів для забезпечення збереження транзитних вантажів, що слідують по маршруту ЄС-Росія-Середня Азія
.
          У листі ставиться акцент на тому, що останнім часом розвиток сегменту транзитних перевезень опиняється під загрозою через незбереження вантажів на території СНД і Середньої Азії. Зокрема, українські логісти відзначають часті випадки розкрадання цінних вантажів, слідуючих в східному напрямі (автомобільних шин, побутової техніки, гігієнічних товарів і т.д.).
         На думку
ЄСТУ, необхідно використовувати всі можливі важелі впливу на ситуацію, що склалася, і впровадити в практику ряд поправок в області актово-претензійної роботи на залізничному транспорті.

       Серед таких поправок приведення у відповідність
з ринковими умовами нормативної бази, регулюючої міжнародні залізничні перевезення; обнародування претензійних нарад і іншої оглядової інформації по не підлягаючих зберіганню перевезеннях; вироблення єдиних вимог для модернізації рухомого складу; удосконалення системи стеження за вагонами в шляху слідування із застосуванням новітніх технологій.
       Крім того,
ЄСТУ пропонує встановити обмеження на терміни поточного ремонту рухомого складу на шляху слідування транзитного вантажу. У разі їх перевищення, дорога, де проводиться ремонт, на думку українських фахівців, повинна нести першочергову відповідальність за незбереження перевезення.
       У зв'язку з впровадженням на ринку нових технологій пакувальних матеріалів,
ЄСТУ вважає за доцільне уніфікувати вимоги до тари і упаковки вантажів шляхом внесення додаткових вимог в правила СМГС.

Повний текст листа

Повний текст переліку питань, направлених на вдосконалення претензійної роботи по забезпеченню збереження перевезень

 

.

 
Про Асоціацію:Діяльність:Члени ЄСТУ:Правова сторінка:Новини:Контакти

Європейська спілка транспортників України© 2006